UCare jótállási tervek
|
AlapCSOMAG
|
PluszCSOMAG
|
PlatinaCSOMAG
|
---|---|---|---|
Meghosszabbított garancia max. 3 évre |
|||
Ingyenes javítás kiterjesztett garancia keretében |
|||
Nemzetközi garancia (1 éves) |
|||
Garancia véletlen sérülésekre |
|||
25% javítási díj (eseményenként) a véletlen sérülésekre vonatkozó garancia keretében. Feltételekhez kötött* |
|||
Kiömléssel kapcsolatos kár |
|||
Tűzvédelem |
A készüléket nem engedélyezett szervizben javították, kivéve, ha a UBUY jóváhagyta.
A károk szándékos törésből erednek.
Több gyanús sérülés található a termék ugyanazon vagy különböző oldalain.
Hajlítás, horpadások vagy bármilyen más esztétikai sérülés van a készüléken.
Többszörös vagy kombinált sérülések megléte. Ilyen például a törés és folyadékok kiömlése egy időben. A folyadékokba való teljes alámerülés is ide sorolandó.
Olyan meghibásodások, amelyek helytelen használatból, szándékos hanyagságból, hibás beállításokból, hibás beszerelésből és nem megfelelő tartozékok használatából erednek.
A sorozatszámokat megváltoztatták, manipulálták, teljesen vagy részben eltávolították, vagy eltávolították a címkét.
A termékhez mellékelt tartozékok.
Rendszeres karbantartás és tisztítás.
Adat/berendezések/szoftver sérülése vírusfertőzés vagy hasonló miatt.
Ide sorolandó, mikor a berendezések nem védettek a kártevőktől, rágcsálóktól és egyebektől.
Nem tartoznak bele a garanciába az olyan fogyó alkatrészek, mint a víztisztító vagy a konyhai kémény szűrői, amelyeket egy bizonyos élettartamra terveztek, és ezért a fogyasztó cseréli ki ezeket.
A szállítási költség és vám, ha csereárut küldenek Önnek.
Bármilyen kár, amelyet a gyártó specifikációinak nem jóváhagyott módosításai okoznak, beleértve a gyártó utasításainak be nem tartását.
A garancia nem ruházható át.
A garancia nem terjed ki olyan termékek adat-helyreállítására, amelyek digitálisan tudnak tárolni adatokat a készüléken.
A UBUY törölheti a termékgaranciát és visszatérítheti a jótállási összeget, ha úgy ítéli meg, hogy a cikk nem jogosult garanciára.
A termék meghibásodása, sérülése esetén a vevő köteles a terméket a gyártó szervizébe vagy hivatalos szervizbe vinni a termék eredeti vásárlási számlájával együtt. Abban az esetben, ha a szerviz díjat számít fel a javításért, az ügyfélnek erről hiteles számlát kell küldenie a UBUY-nak visszatérítés céljából. A garanciaigényt az ügyfél a fiókján keresztül tudja benyújtani.
Sérült alkatrészek esetén az ügyfélnek fel kell vennie a kapcsolatot a UBUY-jal. Ha az alkatrészek rendelkezésre állnak, a UBUY elküldi azokat a vevőnek és az ügyfélnek kell fizetnie a szállítási- és vámköltséget. Ha nem áll rendelkezésre, akkor az ügyfél beszerezheti a terméket saját maga és a UBUY visszatéríti a termék alkatrészeinek költségét (a szállítási költség és a vám nem kerül visszatérítésre).
Abban az esetben, ha az áru egyáltalán nem üzemképes és nem javítható, a UBUY a csereterméket a vásárlónak szerzi be (az értékcsökkenés* figyelembevételével). A vásárlóknak ki kell fizetniük a szállítási- és vámköltségeket. Ha a csere nem elérhető, a UBUY visszatéríti a termék költségét (az értékcsökkenés* figyelembevételével)
Tűzesettel kapcsolatos kárigénynél a következő dokumentumokat kell benyújtani a hivatalos szervizközpontnak vagy a UBUY-nak:
- Az Eszköznek bármilyen állapotban jelen kell lennie és át kell adnia a UBUY-nak.
- A károk csak külső, balesetszerűen keletkezett tűz esetén fedezendők.
- A vásárló nevére kiállított vásárlói számla másolata. Az ügyfél azonosító kártyájának másolata.
- A tűzoltóság jelentésének másolata aláírva és megfelelően lepecsételve.
Az értékcsökkenés éves alapon kerül meghatározásra és az alábbiak szerint alakul
- 1. év – a termék értékének 10%-a
- 2. év – a termék értékének 20%-a
- 3. év – a termék értékének 30%-a