Gyakran ismételt kérdések
-
Visszaküldések és visszatérítések
-
Rendelés és szállítás
-
vámkezelés és törlés
-
kifizetések és díjak
-
kampányok és ajánlatok
-
adatvédelem és általános információk
-
legitimitás és megbízhatóság
No Faq Found
VISSZAKÜLDÉSI IRÁNYELVEK
Sajnos nincs csere-szabályzatunk. A vásárló visszaküldheti a helytelenül kiküldött, sérült, hibás vagy hiányzó alkatrészt / hiányos terméket. Sérült termék esetén a megrendelőnek a kiszállítást követő 3 napon belül értesítenie kell a megbízott futárszolgálatot és a Ubuy-t, egyéb feltétel esetén a visszaküldési időszak a kiszállítást követő 7 napig tart nyitva. Szabályzatunk nem nyújt információt az ügyfelek aggályaival kapcsolatosan a kézbesítéstől számított 7 nap után. Elnézést kérünk az okozott kellemetlenségért.
Az ügyfélnek fel kell vennie a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, hogy jelentse a sérült, hibás vagy helytelenül kiküldött termékkel kapcsolatos problémát. Az ügyfélszolgálati csapattal való kapcsolatfelvételt követően a regisztrált e-mail címen egy linket küldünk az ügyfélnek.
Csak helytelenül kiküldött, sérült, hibás terméke(ke)t, vagy hiányzó alkatrészekkel rendelkező terméket lehet visszaküldeni.
- A megrendelőnek a kézbesítéstől számított 7 napon belül fel kell vennie velünk a kapcsolatot.
- A terméknek nem használt és újraértékesíthető állapotban kell lennie.
- A terméknek az eredeti csomagolásban kell lennie, beleértve a márka/gyártó dobozát, az MRP címkét, a használati útmutatót és a garanciajegyet.
- A terméket a vásárlónak teljes egészében vissza kell küldenie, a benne lévő összes tartozékkal vagy ingyenes ajándékkal együtt.
- Bizonyos kategóriák, például alsónemű, fehérnemű, fürdőruha, szépségápolási termékek, parfümök/dezodorok és ruházati ajándékok, élelmiszeráru és ínyencségek, ékszerek, kisállat-kellékek, könyvek, zene, filmek, akkumulátorok stb. nem jogosultak visszaküldésre és visszatérítésre.
- Hiányzó címkékkel vagy tartozékokkal rendelkező termékek.
- Digitális termékek.
- Olyan termékek, amelyeket már kibontottak vagy amelyekről hiányzik a sorozatszám.
- Olyan termék, amelyet az ügyfél használt vagy telepített.
- Bármely termék, amely nincs eredeti formájában vagy csomagolásában.
- A felújított vagy használt termékek nem visszaküldhetők.
- Olyan termékek, amelyek nem sérültek, nem hibásak vagy nem térnek el az eredetileg megrendelt termékektől.
A vásárló visszaküldheti a helytelenül kiküldött, sérült, hibás vagy hiányzó alkatrészt / hiányos terméket. Termék hiánya esetén a megrendelőnek a kiszállítást követő 3 napon belül értesítenie kell a megbízott futárszolgálatot és a Ubuy-t, egyéb feltétel esetén a visszaküldési időszak a kiszállítást követő 7 napig tart. Szabályzatunk nem nyújt információt az ügyfelek aggályaival kapcsolatosan a kézbesítéstől számított 7 nap után. Elnézést kérünk az okozott kellemetlenségért.
A vásárló visszaküldheti a helytelenül kiküldött, sérült, hibás vagy hiányzó alkatrészt / hiányos terméket. Sérült termékek esetén a megrendelőnek a kiszállítást követő 3 napon belül értesítenie kell a megbízott futárcéget és a Ubuy-t, egyéb feltételek esetén a visszaküldési időszak a kiszállítást követő 7 napig tartanak nyitva. Szabályzatunk nem nyújt információt az ügyfelek aggályaival kapcsolatosan a kézbesítéstől számított 7 nap után. Elnézést kérünk az okozott kellemetlenségért.
A vásárlónak az alábbi feltételeknek kell megfelelnie bármely termék visszaküldéséhez:
- A megrendelőnek a kézbesítéstől számított 7 napon belül fel kell vennie velünk a kapcsolatot.
- A terméknek nem használt és újraértékesíthető állapotban kell lennie.
- A terméknek sértetlenül, az eredeti csomagolásában kell lennie, beleértve a márka/gyártó dobozát, a használati útmutatót, a jótállási jegyet és az MRP címkét.
- A terméket a vásárlónak teljes egészében vissza kell küldenie, a benne lévő összes tartozékkal vagy ingyenes ajándékkal együtt.
Az ügyfélnek fel kell vennie a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, hogy jelentse a sérült, hibás vagy helytelenül kiküldött termékkel kapcsolatos problémát.
Az ügyfélnek fel kell töltenie az összes szükséges képet és videót a probléma rövid leírásával, amely segít a csapatnak az eset kivizsgálásában.
Ha többet szeretne megtudni, kérjük, tekintse meg visszaküldési szabályzatunkat, vagy lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal.
PÉNZVISSZATÉRÍTÉSI ELJÁRÁS
Visszaküldés esetén a visszatérítési folyamat csak a termék átvétele, raktárunkban történő átvizsgálása után kezdődik. Amint a termék jogosult a visszatérítésre, a visszatérítés összege jóváírásra kerül az Ön bankszámláján/ Ubuy-számláján /eredeti fizetési módján.
Miután kezdeményeztük a visszatérítést, körülbelül 7-10 munkanapot vesz igénybe, amíg az összeg megjelenik az eredeti fizetési módjában. A bankszámlájára történő visszatérítés időtartama azonban a bankja elszámolási szabályzata miatt eltérő lehet. Ucredit esetén az összeg 24-48 munkaórán belül megjelenik Ubuy számláján. További információért forduljon ügyfélszolgálatunkhoz.
- Figyelje bankszámláját, mert a bankközi tranzakciók elszámolása a vártnál tovább tarthat.
- Lépjen kapcsolatba bankjával, és tartsa készen a tranzakcióazonosítót a megosztásra.
- Ha még nem kapott visszatérítést, kérjük, forduljon ügyfélszolgálati csapatunkhoz.
Amint a termék visszakerül raktárunkba, kezdeményezzük a visszatérítést. Körülbelül 7-10 munkanapot vesz igénybe, amíg az összeg megjelenik az eredeti fizetési módban. Ez azonban a bank elszámolási standardjaitól függően változik. Ucredit esetén az összeg 24-48 munkaórán belül megjelenik Ubuy számláján. További információért forduljon ügyfélszolgálatunkhoz.
A vásárló visszaküldheti a helytelenül kiküldött, sérült, hibás vagy hiányzó alkatrészt / hiányos terméket.
Ha a rendelést nem kézbesítik, vagy szállítás közben elveszik, visszatérítésre kerül sor.
További részletekért tekintse meg a szállítási szabályzatot és ügyfélszolgálatunkat.
Rendelés
Rendelését nyomon követheti a "Rendelés nyomon követése link" segítségével, amelyet a megrendelés visszaigazoló e-mailben/SMS-ben kap.
Az oldal alján található „Megrendelés nyomon követése” lehetőségre kattintva nyomon követheti a weboldalunkon leadott rendeléseket.
Az alkalmazás felhasználói megtekinthetik a menüikonon elérhető „rendelés követése” opciót. További segítségért forduljon bizalommal ügyfélszolgálatunkhoz.
Sajnos a rendelés leadása után a terméket nem tudjuk megváltoztatni.
Igen, kérésre rendelési számlát is tudunk adni. Segítségért forduljon az ügyfélszolgálati csapathoz.
- Keresse fel globális keresőmotorunkat, hogy megtalálja a keresett terméket.
- Kattintson a kívánt termékre a termék további részleteiért.
- Válassza ki a kívánt terméket, és válassza ki a kívánt méretet és mennyiséget. Miután kiválasztotta, kattintson a "Kosárba" gombra.
- A kosár megtekintéséhez kattintson a "kosár megtekintése" gombra. Ezután válassza a "Vásárlás folytatása" lehetőséget, ha további tételeket szeretne hozzáadni, vagy a "Tovább a biztonságos fizetéshez" gombot, ha szeretne fizetni.
- Alkalmazzon kedvezményes kupont, ha rendelkezésre áll
- Ha vendégként szeretné folytatni, kérjük, adja meg e-mail címét és szállítási adatait a folytatáshoz.
- Ha Ön visszatérő vásárló, kérjük, adja meg bejelentkezési adatait a folytatáshoz.
- Ha Ön új vásárló és szeretne regisztrálni, regisztráljon az elérhetőségei segítségével.
- A folytatáshoz válassza ki a szállítási módot.
- Kattintson a "kívánt fizetési mód"-ra, majd kattintson a "tovább a fizetéshez" opcióra.
- Megrendelése akkor kerül feladásra, amikor az összeg megérkezett hozzánk.
Ha a rendelést nem szállítják ki, kérjük, forduljon segítségért ügyfélszolgálatunkhoz vagy a megbízott futárcéghez.
Szállítás
A megrendelések kiszállítása általában a vevő által a fizetési oldalon kiválasztott szállítási módban meghatározott határidőn belül történik.
Ha a vevőnek vámot kell fizetnie, a szállítás visszaigazolása a díjak megfizetése után történik.
Igen, a futárcég hívást/SMS-t kap a kézbesítés előtt. Ennek megfelelően ütemezheti a szállítást.
- Ha az opció elérhető az Ön országában. Választhat, hogy a vámokat és adókat előre vagy a kiszállításkor fizeti. Ez a lehetőség elérhető, és a fizetéskor számítják ki.
- Országtól függően. A vámok és adók előre felszámíthatók, és fizetés során számíthatók ki. A vásárlónak a kiszállításkor nem kell fizetnie, és ha a futárcég bármilyen összeget felszámít, kérjük, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz segítségért.
- Egyes országokban a vámokat és adókat nem számítják fel előre. Az ügyfélnek ezeket a díjakat a kijelölt futárszolgálatnak kell megfizetnie.
A rendelésedben szereplő tételeket több szállítmányban is kiszállítjuk Önnek, hogy a lehető leggyorsabban megérkezzenek!
De ne aggódjon! Bármely szállítási költség csak egyszer kerül hozzáadásra a megrendeléséhez. Nem kell ezeket újra kifizetnie, ha több szállítmányon keresztül érkezik megrendelése.
vámkezelés
- Ha a vámot előre kifizették: Az ügyfélnek nem kell fizetnie a kiszállításkor, és ha a futárcég bármilyen összeget felszámít, kérjük, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz segítségért.
- Abban az esetben, ha a vámok és adók nem kerülnek felszámításra előre. A vevőnek ezeket a költségeket a szállítás időpontjában kell megfizetnie.
A vámkezelési eljárást általában a futárcég végzi. A vámhatóság azonban sürgős nyilatkozatot vagy további dokumentumokat kérhet az ügyféltől. A lehető leghamarabb be kell nyújtania az összes szükséges dokumentumot és papírt a futárcégnek, hogy bemutassa azokat a vámhatóságnak.
Ha a vámot nem fizetik előre a megrendeléssel együtt, a vevő felelős a vámterhek megfizetéséért, a szükséges dokumentáció rendezéséért és a küldemény vámkezeléséért.
A vásárló által az Ubuy webhelyén keresztül végrehajtott minden egyes ilyen vásárlást illetően a célországban lévő címzett minden esetben az „Importőr”, és meg kell felelnie az adott célország összes törvényének és előírásának a termék(ek)re vonatkozóan. az Ubuy webhelyén keresztül vásárolt.
A vámkezelési eljárást általában a futárcég végzi. Abban az esetben, ha a szállítmányt a vámkezelési folyamatok során tartják a megfelelő papírok/okmányok/nyilatkozat/kormányzati engedély vagy az „Importőrtől” megkövetelt tanúsítványok hiánya vagy hiánya miatt:
- Ha a „Rekordimportőr” nem nyújtja be a szükséges dokumentumokat és papírmunkát a vámhatóságnak, és ennek eredményeként a vámhatóság lefoglalja a terméket (termékeket), az Ubuy nem ad visszatérítést. Ezért nyomatékosan javasoljuk, hogy előzetesen készüljön fel, és a vámhatóságok kérésére nyújtsa be a vonatkozó dokumentumokat.
- Ha a szállítmány a vásárló oldaláról hiányzó/hiányzó papírmunka stb. esetén visszakerül raktárunkba, az Ubuy csak a termék(ek) vételárát téríti vissza a vásárlónak. A visszatérítés nem tartalmazza a szállítási és visszaküldési költségeket.
- Product category and price
- Shipping costs and package weight
- Customs clearance channel
- Storage charges may apply if there is any delay in submitting the required paperwork.
- Customs duty-based import taxes
- Import duties are levied in accordance with the destination country's tariff schedule.
- The customer may receive multiple shipments for a single order; customs charges will be applied to every shipment accordingly.
A szállítmány késésének elkerülése érdekében a vámhatóság a következő dokumentumokat kérheti Öntől:
- National ID
- Tax ID
- Passport
- Proof of Payment
- End use of the item
- Doctor prescription
- NOC
A vámhatóságok a fent felsorolt további dokumentumokat is kérhetik. A futárcég értesíti Önt, ha a vámkezeléshez konkrét dokumentumra van szükség.
Az előzetes vámköltségekért nem számítanak fel egyéb költségeket.
Az előre fel nem vett vámköltségek esetén a futárcég a következő díjakat szedheti be:
- Folyósítási díjak
- Vámraktár díja, ha az ügyfél nem osztja meg a szükséges dokumentumot a megadott időn belül
- Adók
- Kezelési költség
- Adminisztrációs költségek
törlés
- In the event that the order is not processed by the seller, a complete refund will promptly be issued from our side once the cancellation of the order is confirmed.
- Conversely, if the item you've ordered has been dispatched by the seller prior to cancellation, it is important to note that a minimal Cancellation Charge may apply. This fee is designed to cover any handling or processing costs incurred by the seller up to the point of dispatch, ensuring a fair and transparent approach to cancellations after the product has left their premises.
- Furthermore, when the product has been dispatched from our warehouse to your country, it is essential to understand that the cancellation option may no longer be available due to the logistical complexities involved in international shipping.
- Lépjen a fiókjába
- A Nemrég elhelyezett opciónál kattintson a Mégse gombra, és adja el kérését.
- Ha a rendelés törlésének lehetősége nem áll rendelkezésre, kérjük, lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal a megrendelés törléséhez.
FIZETÉS
A Ubuy a szállítási és egyedi díjakon kívül nem számít fel semmilyen extra költséget. Ha egy adott pénznemben fizet, bankja felszámíthatja a pénznem különbségét, ha a tranzakció összege USA-dollárban ($), euróban (€) vagy bármely más pénznemben történik.
Az alábbiakban bemutatjuk a gyakori fizetési lehetőségeket.
- PayPal
- VISA/Mastercard
További fizetési lehetőségeket a weboldal alján talál
- Ellenőrizze banki kivonatát, és nézze meg, hogy az összeg jóváírásra került-e a számláján.
- Várjon 24 órát A levont összeg automatikusan visszakerül a számlájára.
- További segítségért forduljon ügyfélszolgálatunkhoz.
- Előre fizetett vámok esetén: A fizetésnél kivetett vámok/import vámok és adók a díjak becsült összegei, és nem pontosak. Ha a tényleges vámdíjak meghaladják a rendelés leadásakor becsült vámokat, a UBUY kifizeti a felszámított további díjakat.
- Az előre nem fizetett vámok esetében: A vámokat és adókat a vámhatóság számítja ki.
A visszatartott vagy visszavont rendelés állapota azt jelenti, hogy nem kaptunk kifizetést Öntől. Ha a rendelés összegét levonták a számlájáról, és a rendelés állapota továbbra is visszatartott vagy visszavont állapotban van. Várhat néhány napot, amíg az összeg visszakerül számlájára, vagy további segítségért forduljon ügyfélszolgálatunkhoz.
kampányok és ajánlatok
A Kampányok és ajánlatok alatt felsorolt Általános Szerződési Feltételek csak korlátozott ideig érvényesek és alkalmazhatók. Jelen feltételek nem vonatkoznak a már akciós termékekre.
Kedvezményes kuponkódját a kosár oldalon vagy a fizetési oldalon a megfelelő mezőben kell megadnia. Ügyeljen arra, hogy ne legyen további szóköz a kód előtt és után, vagy ne legyen közöttük, miközben beírja vagy beilleszti a kódot az adott mezőbe.
A kuponkód csak a termék árára vonatkozik. A kedvezmények nem vonatkoznak a szállítási és vámköltségekre.
adatvédelem és általános információk
- Weboldalunkon sütiket (cookie-kat) használunk látogatói statisztikák gyűjtésére, hirdetési célokra és a weboldalunk felhasználói élményének javítására. Ezt az információt szükség szerint újra és újra frissíthetjük.
- Javasoljuk, hogy rendszeresen látogassa meg ezt az oldalt, hogy naprakész legyen a weboldalunkon használt sütikkel kapcsolatos információkkal kapcsolatban.
- Az Ön hozzájárulása – Ön hozzájárul ahhoz, hogy mi és szolgáltatóink cookie-kat használjunk, ha rákattint a cookie-k elfogadása lehetőségre weboldalunk látogatása közben.
- Visszavonhatom a hozzájárulásomat?
Igen. Ha vissza kívánja vonni hozzájárulását, törölnie kell az eszközén tárolt sütiket a böngésző beállításaiban. Ezenkívül módosítsa webböngészőjének beállításait úgy, hogy a jövőben letiltsa a cookie-kat, hogy megakadályozza a cookie-k tárolását az Ön készülékén.
A „Kapcsolatfelvétel” oldalon megadott adatok segítségével bármikor felhívhat minket, kapcsolatba léphet velünk e-mailben vagy élő chaten.
Teljesített termékek azok a termékek, amelyeket az üzletországok (USA, Egyesült Királyság, Kína, Japán, Hong Kong és Korea) eladóitól szállítunk. Ezeket a termékeket a kiválasztott határidőn belül kiszállítjuk Önnek.
A nem teljesített termékek azok a termékek, amelyeket harmadik fél eladókon keresztül bocsátanak az Ön rendelkezésére. Ezek a kereskedők az adott üzlet országain kívül találhatók. Így az ilyen termékek kiszállítása akár 10-40 napot is igénybe vehet. Felgyorsítjuk a kiszállítást, amint a szállítmány megérkezett raktárunkba.
hibaelhárítás
Kérjük, hogy a rendelés leadása előtt törölje a cookie-kat a böngészőjében.
- Menjen az eszközökhöz
- Törölje az előzményeket
- Cookie-k törlése
- Kérjük, folytassa a böngésző újraindítása/frissítése után..
Ez az elérési út kissé eltérhet a használt böngészőtől függően.
Ha továbbra sem tudja leadni rendelését, további segítségért kérjük, hogy forduljon ügyfélszolgálatunkhoz.
Biztonság
Minden terméket a sikeres fizetéskor generált online számla segítségével juttatunk el a vásárlókhoz.
Minden szállítási címet rögzítünk a rendelési előzményekben, és a megfelelő részlegeink ellenőrzik a kiszállítás előtt.
Ha a rendszer bármely tranzakciót csalásként jelöl meg, ezt a csalás észlelésére használt összes paraméter elemzésével ellenőrizzük. Kétség esetén a tranzakciót 7 munkanapon belül töröljük és visszatérítjük.
legitimációja
A Ubuy egy legitim globális e-kereskedelmi platform, amelynek székhelye Kuvaitban található. Ez egy megbízható határokon átnyúló vásárlási platform vásárlók millióival szerte a világon, és hisz a legjobb ügyfélszolgálati élményben
Mi a Ubuynál szigorúan betartjuk az összes e-kereskedelmi protokollt és szabályzatot mind a 180+ országban, ahol működünk. Arra törekszünk, hogy folyamatosan alkalmazkodjunk az e-kereskedelem folyamatosan változó világához azáltal, hogy megváltoztatjuk és testreszabjuk működésünket, hogy megfeleljünk az Ön igényeinek és követelményeinek.
Minden Ubuy-on keresztül végrehajtott tranzakció rendkívül biztonságos. Fizetési folyamataink során fejlett titkosítási rendszereket használunk, hogy teljes biztonságot és védelmet biztosítsunk becses ügyfeleink számára Bármilyen valószínűtlen esemény vagy hibás vagy sérült termékkel kapcsolatos viták esetén az Ubuy szabályzatának megfelelően a teljes vételárat visszatérítjük.
Köszönjük mindazt a támogatást, amelyet az évek során nyújtottak nekünk. We really value and appreciate that and will continue to provide better services every time you shop with us.
megbízhatóság
A Ubuy 2012-es alapítása óta több mint 10 500 000 csomagot szállított ki. Több millió ügyfelet kínál márkás és autentikus termékekkel, világszerte több mint 180 országban. Székhelye Kuvaitban található, és rendkívül biztonságos webhelyszolgáltatásokat kínál a legújabb technológiák felhasználásával; zökkenőmentes online vásárlási élmény biztosítása érdekében.
A Ubuy rendkívül biztonságos webhelyet kínál fejlett titkosítási rendszerekkel a fizetési folyamatokhoz, hogy teljes biztonságot és védelmet biztosítsunk értékes ügyfeleinknek.
A legújabb biztonságos technológiák használataAz Ubuy HTTPS-en fut, amely egy biztonságosabb átviteli protokoll. A böngésző és a webhely közötti minden kommunikáció titkosított, ami azt jelenti, hogy minden tranzakció biztonságosabb. Minden személyes adatot biztonságos hálózatok védenek, így biztosítva az ügyfelek adatainak biztonságát és bizalmas kezelését.
Ezenkívül az információkat a Secure Socket Layer (SSL) technológia titkosítja, és a webhely rendszeresen ellenőrzésre kerül. Minden tranzakciót egy átjáró szolgáltatón keresztül dolgozunk fel, és nem tároljuk vagy dolgozzuk fel szervereinken.
Szállításra vonatkozó védelem és visszatérítésA Ubuy-nál a csomagok biztonsága fontos számunkra. Mindig készek vagyunk csomagjait megfelelően kezelni minden olyan késés esetén, amely a járatok késése vagy a rossz időjárás miatt előfordulhat. A vámkezelési eljárások egyszerűsítésével és a nemzeti ünnepek körüli munkával biztosítjuk, hogy a csomagokat időben kézbesítsék Önnek.
A Ubuy hisz a legjobb ügyfélszolgálati élményben, bármilyen valószínűtlen esemény esetén teljes visszatérítést biztosítunk a Ubuy Visszatérítési Szabályzatának megfelelően
A teljes körű információért kérjük, látogasson el weboldalunkra. Ha bármilyen kétsége vagy kérdése van, kérjük, forduljon hozzánk bármikor az info@ubuy.com e-mail címen. Mindig készen állunk, hogy segítsünk Önnek, hogy a legjobb tapasztalatokat szerezze meg velünk.